background img

Tips-Tips Casting Dari Teamlempayun

Sambaran hanya 5 kaki dari belakang enjin. Memang terkejut gila. larian padu ke sekitar lubuk benar-benar mencemaskan.

Casting memang lebih sporty kerana banyak melibatkan pergerakkan tubuh badan secara aktif. Ia secara tidak langsung menjadi senaman yang baik untuk fizikal dan mental. Cabaran dan keseronokkan yang menjadi habuan dalam kaedah ini sentiasa menjadi booster, apalagi yang diharapkan selain sambaran padu dari pemangsa.

Gewang yang macam manakah ikan siakap putih & siakap merah paling gemari?
lempayun: salam bro.saya rasa tuan lebih arif dengan siakap nih,sama ada mencari sarangnya mahupun menjebaknya.sebenarnya siakap bukanlah memilih warna gewang, warna tu kadang2 hanya menarik perhatian vision
lempayun: kita sahaja. Siakap lebih suka dengan lenggok renangan gewang.selalunya saya akan mengarau gewang seperlahan yang boleh.lagi slow,lagi bagus.gewang pula,jika lubuk dalam,saya guna selaman dalam.
lempayun: Begitulah sebaliknya.warna pula, selalunya untuk sungai yang berair hitam, saya suka gunakan warna terang dan menyerlah.manakala air jernih,saya suka warna semulajadi.warna menyerlah juga berkesan dalam air
lempayun: yang agak keruh.gewang kesukaan spt rapala, halco, tilsan,namun gewang murah juga mampu memikat siakap.apa yg penting, lubuk tu memang ada siakap.pastu, bergantung kpd kreativiti kita semasa mempersembahkan gewang. Selebihnya, rezeki dah ditentukanNya. Salam...

http://teamlempayun.blogspot.com/

0 comments:

Comment

Recent Comments Widget by Jom Bina Belog

Posts & Comments

get this

Followers