Memancing siakapputih 1.3kg

April 03, 2010 by
Assalamu'alaikum... hari ni nak kongsi cerita sikit... cerita pasal memancing la pasal apa lagi... Jeng jeng... Sari berita penting... Semalam... Jumaat 02 April 2010... dua orang remaja... ops... silap jejaka... Telah berjaya menawan 2 ekor siakapputih seberat 1.3kg dan seekor lagi 1.2kg di Sungai Paka Dungun Terengganu... dengan berbekalkan umpan udang hidup sebanyak 45 ekor...

Aaa ni lah aktiviti kami di hujung minggu ni... time-time cuti macam ni lah kami menguruskan dan mengemaskini sangkar ikan kami... sambil mengemaskini sangkar ikan... sambil itu juga lah kami turut serta memancing... Fuh... best pancing kat sini waa cakap luu... dah bermacam-macam ikan da kami dapat... yang ni jer kita orang nak posing lebih sikit... hehe... Kami mula memancing dari pukul 9.30am hingga pukul 7.00pm...

Aaa... jangan plak kata kita ni ponteng sembahyang Jumaat... kita orang sembahyang tau... Rest pukul 01.00pm untuk pergi solat Jumaat... kita orang sambung balik pada pukul 3.00pm... Aaa...
time ni lah kita orang dapat siakapputih tu... cukup laa bleh bawa balik sorang satu yang besar... tak laa kepunang sangat...

So... apa lagi... bagi mereka di luar sana tu... tak nak ker memancing kat sini... jom laa pancing ikan siakap kat sini... yang tu kecik jer kami dapat... ada lagi yang lebih besorrr... orang lain yang dapat... hehe... Jom! pakat-pakat pancing Siakap di Sungai Paka... Jom.

1 comments:

MiSs TOrA said...

aduss x leh nk chat dgn bro min lak..chatbox cnt be display lak..emm..mmg tgh rancak chat dgn mira tu hehe..nwy da folo bro ye..nti akn siggh cni salu ;-)

p/s:pegi mancing t dpt ikn beso by sekor tau haha

Blog List

Comment

Recent Comments Widget by Jom Bina Belog