Cara Bawa Balik Ikan Besor

May 09, 2010 by
Salam semua...
Hii kawan-kawan tengoklah mamat ni dapat ikan besor... kesian anok dia... ayohnya dok dukung dia macam tu...

Ikan punya pasal, berat macam mana sekali pun mesti sanggup bawa balik... aku pun memang teringin benor nok dapat ikan-ikan besor macam ni...

Tapi masalohnya pulok... kalu doh dapat susoh la plok nok bawa balik rumoh... hish tokkan lah nok bawa balik cam mamat ni hehe... can u imagine...

Nok sumbat dalam kereta pun rasanya dok lepas kot... kena booking lori la kalu macam ni... kesian mamat ni... ini kalu 1km berjalan ni bleh patoh bahu rasanyer... mamat ni mesti hero/orang kuat & raja pancing kampung dia ni...

5 comments:

simieY® said...

saye nok kerat kecik²
sede nok kelik nunjuk.keh³

Stopamin said...

ooo bijok gok,tp aku biar aa bawa balik cam mamat ni arh,lagi baru bleh nunjuk dari jauh nampok doh,ke guana..hehe

Studentslife said...

gampang gile ikan

Ann said...

ble la nk dpt besor ni...

Stopamin said...

Ann: pergi mancing selalu nanti dapat la yg besar ni...takut tak larat bawa balik jer...

Blog List

Comment

Recent Comments Widget by Jom Bina Belog