Mancing Udang

December 08, 2010 by
ASSALAMU'ALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH... 07 Disember 2010 Jam 5.45pm... walaupun musim banjir di pantai timur lebih-lebih lagi di Dungun Terengganu dan keadaan air sungai yang amat besar serta berarus deras lebih-lebih lagi di Sungai Durian Mentangau Dungun, Mmm Mancing tetap mancing, biarlah orang kata "air sungai besar tu... arus laju tu... mana ada udang makan..." habis ni bukan udang haha... kalu ada rezeki tu ada juga kan, tak kiralah macam mana pun, kalu dah Tuhan nak bagi tetap akan dapat ker guana...

6 comments:

adnan said...

salam,
walau jauh saya selalu senang datang kesini, sebelum pulang tak lupa beri makan ikan-ikan yang di atas itu, trima kasih.

Min said...

Trima kasih Adnan... ooo patut pun sy bg ikan tu makan dia tk makan,rupanya dia dh kenyang hihi...nanti dh besar nak jual tu ikan tilapia tu...

yanna faisal said...

salam....besaunye udanggggggggg...nakkk

Min said...

Bleh kalu nak pun... bawak family dtg sini bleh kasi hihi

►AdamXis◄ said...

Sedap giler nieh goreng...

Min said...

AdamXis: kalu goreng tak sedap mana, buat gulai masak kunyit la baru best...peh menyengat...

Blog List

Comment

Recent Comments Widget by Jom Bina Belog