Belukang pun Belukang laa

June 04, 2010 by
Haha... salam semua... bangganya aku dapat si belukang ni... dah lama dah aku tinggalkan sangkar ikan aku ni... setiap kali memancing di sini jarang sekali aku dapat ikan walaupun belukang... setelah dapat bercuti lama... tibalah masanya untuk pulang ke kampung... setelah sampai di kampung, apa lagi terus aku tuju ke sangkar ikan ku...








Setibanya di sini cepat-cepat aku capai joran ku untuk memancing... terkejut aku melihat joran ku seperti disambar oleh sang siakap... last last aaa ini dia si belukang haha... kau orang teka lah berapa berat si belukang ni... tak apa lah janji puas dapat memancing dan janji puas dapat si belukang ni... belukang pun belukang laa... janji happy... amacam bro pancing semua... kalu bro nak ofer kita ni pergi mancing bersama... dialu-alukan pasti kita akan ikut punya haha...


Stopa...

6 comments:

DJ lipsy said...

sedap tak ikan belukang tu...masak apa best

Min said...

Woi memang sedap bro... aku syor kau masak masak lemak cili api...fuh mesti best punya...kalu tak cayer try tanya pada orang perak...

DJ lipsy said...

bro ke? pompuan pun u pgggl bro..bro pun bro lah....nanti kita cuba masak gulai lemak cili api....perghhh mcm selere ajaaaaa..laparrrrrr

Min said...

Hahaha... Jangan marah Cik Kak...

DJ lipsy said...

tak marah..cool aja.... :=)

Min said...

Sory erk DJ lipsy pasal tgk sepitas lalu nama cam ni cam nama lelaki...ooo jadi kak dulu DJ la ya...citer sikit jadi DJ ni? Biler mula?

Blog List

Comment

Recent Comments Widget by Jom Bina Belog