Blogs Fishing

Friday, June 4, 2010

Belukang pun Belukang laa

Haha... salam semua... bangganya aku dapat si belukang ni... dah lama dah aku tinggalkan sangkar ikan aku ni... setiap kali memancing di sini jarang sekali aku dapat ikan walaupun belukang... setelah dapat bercuti lama... tibalah masanya untuk pulang ke kampung... setelah sampai di kampung, apa lagi terus aku tuju ke sangkar ikan ku...
Setibanya di sini cepat-cepat aku capai joran ku untuk memancing... terkejut aku melihat joran ku seperti disambar oleh sang siakap... last last aaa ini dia si belukang haha... kau orang teka lah berapa berat si belukang ni... tak apa lah janji puas dapat memancing dan janji puas dapat si belukang ni... belukang pun belukang laa... janji happy... amacam bro pancing semua... kalu bro nak ofer kita ni pergi mancing bersama... dialu-alukan pasti kita akan ikut punya haha... Stopa...

Memancing Duri di pagi hari

he... salam semua kepada pembaca blog siakapputih... hehe... tersenyum simpul pula bro Fairus ni... inilah aktiviti kami di waktu pagi-pagi lagi... sebelum bersarapan sempat lagi kami memancing... walaupun ikan yang kami dapat selalu jer ikan duri dan bukan ikan siakap, baung ke, kuku ke, tapah ke... aah tak kisah lah janji dapat daripada tak dapat... ker guana bro-bro pancing semua... asalkan dapat pegang joran dan memancing itu dah cukup puas bagi kami... hehe jom memancing... majulah sukan memancing untuk negara...